pruduttu

Ci hè aria in l'entrata è a pompa
(1) alcuni utilizatori ùn riempenu micca abbastanza acqua prima di l'iniziu di a pompa; qualchì volta l'acqua chì pare avè sbulicatu da u foru di u ventu, ma ùn hà micca giratu l'arburu di a pompa à l'aria cumpletamente esausta, lascendu un pocu d'aria sempre in u tubu d'entrata o in a pompa
(2) cù a pompa d'acqua in cuntattu cù a sezione orizzontale di a direzzione di u flussu di l'acqua di l'applicazione di più di 0,5% di a pendenza descendente, cunnessu l'entrata di a pompa hè a fine più alta, micca cumpletamente orizzontale. Se inclinate, u tubu d'entrata mantene l'aria, riducendu i tubi d'acqua è e pompe in u vuatu, affettendu l'acqua.
(3) l'imballu di a pompa hè statu sfinitu per via di l'usu à longu andà o l'imballu hè troppu scioltu, pruvucendu una grande quantità d'acqua da esse espulsa da u spaziu trà l'imballu è l'arburu di l'arburu. Di conseguenza, l'aria esterna entra in l'internu di a pompa da questi spazi, Affettendu l'acqua.
(4) a pipa d'entrata per via di u putenziale à longu andà sott'acqua, fori di corrosione di i muri di a pipa, u travagliu di a pompa d'acqua dopu chì l'acqua sia in calata, quandu questi fori esposti à l'acqua, l'aria da u foru in a pipa d'acqua.
(5) e fessure di u gomitu di u tubu d'entrata, i tubi d'acqua è e pompe d'acqua cunnesse à una piccula lacuna, sò prubabili di fà aria in u tubu d'acqua.


Tempu di posta: Apr-13-2020